DECIZII COMITETUL EXECUTIV

DECIZIA NR.1/01.10.2014

Art.1
   - se aproba incheiere contract de servicii pentru functia de cenzor al Asoc.nr.552 cu d-na TANASE FLORENTINA-expert contabil autorizat;
Art.2
    - se aproba angajarea d-nei LEFTER FLORENTINA ca administrator autorizat al Asoc.nr.552 cu program de lucru de 4 h/zi si o retributie lunara de 500 lei/net (513 lei / brut)
program asociatie:
Luni        -09 00 -12 00 teren
Marti      -16 30 - 19 00
Miercuri -16 30 - 19 00
Joi           -09 00 -12 00 teren
Vineri     -16 30 - 19 00
Art.3
    - se aproba modificarea programului de lucru la 4 h/zi ( 06 00 - 10 00) si a retributiei lunare la 400 lei/net a d-nei TUDORACHE ingrijitor bloc;
Art.4
    - se aproba cererea de oferte de la firmele care asigura intretinere ascensoare in municipiu;
Art.5
    - se aproba fisele posturilor pentru administrator,ingrijitor bloc si comitet;
Art.6
    - se aproba introducerea formularelor tipizate in circuitul asoc.cat si a condicii de prezenta si a pontajului de lucru;
Art.7
    -se pun in aplicare deciziile AGEP din 02.09.2014 , in special la calculul lunii septembrie:
-procentul de penalitati calculat cu 0.1% incepand cu 01.03.2014
-proprietarii de la parter si et.1 nu participa la repartizarea energiei electrice pt. ascensor;
-repartizarea unui (1) KW/zi pentru iluminatul scarii din factura energiei electrice;
-infiintarea fondului de reparatii calculat pe cota indiviza/conf.legii 230/2007 art.45,al.3)
Art.8
     - se constituie COMISIA PT.VERIFICAREA CONTOALELOR INDIVIDUALE DE APARTAMENT ,avand in vedere componenta urmatoare:
-administrator
- presedinte/vicepresedinte
-responsabil scara
Comisia pentru verificarea contoarelor individuale de apartament va efectua controale trimestriale,de regula in ultima luna a trimestrului,iar modul de lucru a ascesteia va fi reglementata printr-un regulament ce va fi adus la cunostinta tuturor proprietarilor;

Art.9
    - se aproba ca zi de audiente ,presedinte: sambata intre orele 10 00 - 12 00 la sediul asociatiei;
Art.10
    - se decide comisia pentru efectuarea inventarierii gestiunii asociatiei,componenta d-na Vasiliu/presedinte si d-na Lefter/administrator.
Art.11
    - se dispune adresa catre APA CANAL S.A. pentru inlocuire console care sustin conductele de apa rece:
 Scara 1 = 1 buc.
 Scara 2 = 2 buc.
 Scara 3 = 6 buc.

________________________________________________________________________________


DECIZIA NR.2/13.10.2014

Art.1

- se aproba demisia d-nei administrator  Lefter;
Art.2
- se aproba angajarea d-nei Sima Mariana ca administrator autorizat al Asociatiei nr.552 cu program de 4h si o retributie lunara de 713 lei/brut (500 lei /net);program asociatie:
Luni        -09 00 -12 00 teren
Marti      -15 00 - 17 00
Miercuri -13 00 - 15 00
Joi           -09 00 -12 00 teren
Vineri     -16 00 - 18 00
Art.3
- se aproba anularea art.7 al. c din PV nr.1 si inlocuirea cu decizia de a se repartiza 10% din factura de energie electrica pentru scara cu senzori de miscare si 20% din factura de energie electrica pentru scara cu iluminat artificial clasic (bec);
Art.4
- se aproba regulamentul privind verificarea contoarelor individuale pentru apa rece montate in interiorul spatiilor cu destinatie de locuinta - afisat pe blog si distribuit in cutiile postale ale proprietarilor;
Art.5
- se aproba incheiere contract prestari servicii privind securitatea si sanatate in munca pentru salariatii asociatiei;
Art.6
- se aproba initierea procedurii de achizitionare materiale necesare ( 2 buc. amortizoare,coltar,etc) utile repararii usii principale scara 3-cat si a a usii secundare aceleiasi scari;
Art.7
- se aproba achizitionarea de materiale destinat usa uscator scara 3 - asamblarea facandu-se in regie proprie;
Art.8
- se aproba efectuarea de lucrari de redimensionare a puterii de lucru de la 220V la 24V a instalatiei de iluminat artificial din subsolul imobilului, pentru incadrarea in normativul de proiectare si executare a sistemului de iluminat artificial al cladirilor. Lucrarea se va efectua de catre proprietarii care detin spatii comune la subsol si au efectuat modificarile;
Art.9
- se stabileste ca perioada de afisare a listelor privind cotele de intretinere 20 - 25/lunii in curs pentru cheltuielile asoc. din luna anterioara.In acest sens, administratorul de imobil, in termen de 7 zile calendaristice de la data emiterii ultimei facturi de utilitati pentru luna anterioara, are obligatia de a transmite cenzorului asociatiei documentele financiar-contabile si listele intocmite, in vederea verificarii legalitatii administrarii bunurilor materiale si a fondurilor banesti, a corectitudinii intocmirii listelor privind cotele de intretinere si a tuturor operatiunilor financiar contabile ale asociatiei;
Art.10
- se stabileste perioada privind raportarea lunara a index.contoarelor individuale de apartament 1 - 5 /a lunii urmatoare lunii de raportare;
Art.11
- se aproba achizitionarea a 2 cutii postale destinate Administratiei imobilului, acestea urmand a fi montate in regie proprie la scarile 2 si 3 - cutii postale destinate pentru a colecta rapoarte lunare ale indexilor contoarelor individuale de apartament, sesizari, reclamatii si a propuneri scrise ale membrilor asociatiei.

_________________________________________________________________________________



DECIZIA NR.3/25.10.2014


Art.1

- se aproba efectuarea verificarii metrologice a contorului de energie electrica la scara 2 ( adresa inaintata in data de 27.10.2014 - Electrica Galati
Art.2
- se aproba plaja de numar pentru chitantele ce vor fi emise la incasarea cotelor de intretinere ale membrilor asciatiei urmatoarelor numere: 501 - 1000 personalizate ASOCIATIA DE PROPRIETARI nr,552, cat si a celor destinate incasarii fondului de reparatii cu urmatoarele numere: FR 1 -250 personalizate ASOCIATIA DE PROPRIETARI nr.552.
in conformitate cu prevederile Legii contabilitatii nr.82/24.12.1991 cu modificarile si completarile ulterioare;
Art.3
- se dispune demararea procedrilor privind intrarea in posesia Cartii tehnice a imobilului;
Art.4
- incepand cu data prezentei functia de responsabil scara 3 va fi ocupata de d-nul Mihaila Sorin, prin demisia si propunerea d-nei Mereuta Liliana;
Art.5
- se aproba ca data de plata a angajatilor si renumeratiilor de servicii din cadrul asociatiei, ziua de 30 a lunii;
Art.6
- se dispune punerea in aplicare incepand cu luna octombrie a.c. a contributiei de 1 leu/ apartament reprezentand chiria Asociatiei de proprietari. Incasarea sumelor aferente constituindu-se ca venit al asociatiei pentru asigurarea bazei materiale ,toate aceste venituri urmand a fi inregisrate in evidentele contabile ale asociatiei;
Art.7
- se aproba formularul unic privind raportarea lunara a indexului contorilor individuali de apartament ce va fi adus la cunostinta membrilor asociatiei ( vezi sectiunea formulare utile)
Art.8
- se aproba inlocuirea corpurilor de iluminat de la scara 2 cu lampi cu senzor de miscare in conformitate cu planul de masuri al comitetului, montarea efectuandu-se in regie proprie;
Art.9
- se dispune adresa catre d-na Condrache Mihaela Iulia,expert contabil autorizat in vederea revizuirii expertizei contabile extrajudiciare si pentru asumarea responsabilitatii asupra documentelor emise, prin stampilare si semnare ( fise individuale de apartament si fise penalitati pentru perioada 2010 - 2014);
Art.10
- se aproba achizitionarea unui cartus pentru imprimanta adusa de catre d-na administrator in vederea folosirii in asociatie pentru perioada in care va fi angajata asociatiei;
Art.11
- se aproba calcularea majorarilor la zi conform cerintelor S.C.APATERM , pentru incheiere angajament de plata intre proprietarii restantieri si furnizor. Administratorul are obligatia de a calcula majorarile incepand cu 01.03.2014 la zi si lunar;
Art.12
- se dispune punerea in aplicare a art.7 al.d PV nr.1, nivelul contributiei fiind de 100 lei/luna/scara.

________________________________________________________________________________

DECIZIA NR.4/05.11.2014

Art.1
- incepand cu data prezentei d-nul Sovaila inceteaza prin demisie executarea mandatului de vicepresedinte ( motive medicale);
Art.2
- incepand cu data prezentei functia de vicepresedinte va fi ocupata de d-nul Mihaila Sorin;
Art.3
- se aproba ca incepand cu data prezentei functia de resp. scara 3 sa fie ocupata de d-nul Bratu Sergiu;
Art.4
- se dispune indeplinirea atributiilor membrilor din administratie in conformitate cu legislatia in vigoare;
Art.5
- se dispune aplicarea de masuri  legislative urgente - asupra restantierilor;
Art.6
- se dispune incherea unui angajament intre asociatie si proprietarii apartamentelor care si-au montat centrale termice prin care se obliga sa intre in legalitate dupa terminarea sezonului de furnizare a agentului termic 2014/2015, urmand a face demersurile necesare pentru obtinerea avizului si a procesului verbal pentru debransare APATERM.in caz contrar in urmatorul sezon de furnizare a ag. termic vor fi trecuti la sistem pausal;
Art.7
se aproba trecerea la sistem pausal in situatia in care proprietarii nu declara indexi contoarelor de apartament 3 luni consecutiv ( pausal=5 m3 /persoana) conf.HCL 128/2013;
Art.8
- termenul limita de depunere a cererii de scutire  la plata de cheltuieli  ale asoc. a unei persoane este pana la data de 10 a lunii.[conf.H.G nr.1588/2007, art.17, lit.r,- proprietarii, respectiv chiriasii, pot solicita in scris scutirea de la plata cheltuielilor pe persoana si care trebuie sa fie de cel putin 15 zile/luna]
Art.9
- se aproba incheiere contract servicii cu jurist/avocat.

______________________________________________________________________________

DECIZIA NR.5/04.12.2014

.................

DECIZIA NR.6/13.12.2014
.................


DECIZIA NR.1/03.01.2015
......................

DECIZIA NR.2/04.01.2015
.......................

DECIZIA NR.3/07.02.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu