16 septembrie 2014
Cum se pot aplica penalizări într-o asociaţie de proprietari?
Asociaţia de proprietari poate stabili un sistem propriu de penalizări pentru orice sumă cu titlu de restanţă, afişată pe lista de plată. Penalizările nu vor fi mai mari de 0,2% pentru fiecare zi de întârziere şi se vor aplica numai după o perioadă de 30 de zile care depăşeşte termenul stabilit pentru plată, fără ca suma penalizărilor să poată depăşi suma la care s-au aplicat. Termenul de plată a cotelor de contribuţie la cheltuielile asociaţiei de proprietari, afişate pe lista lunară de plată, este de maximum 20 de zile calendaristice. Hotărârea cu privire la sistemul propriu de penalizări se consemnează în registrul de procese-verbale al asociației de proprietari care se păstrează de către președintele asociaţiei și este obligatorie pentru toți proprietarii din clădire.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu