Stimati membrii,
Pentru ca interesele dumneavoastra in ceea ce priveste dezvoltarea condominiului in care detineti o proprietate sa fie indeplinite, actuala conducere executiva a asociatiei cauta in permanenta sa creeze valoare adaugata imobilului, prin investitie permanenta in modernizarea spatiilor comune ale imobilului, care implicit, sporeste si valoarea de piata a proprietatii dumneavoastra.
Pentru ca aceste investitii sa aiba finalitate, asociatia noastra are nevoie de resurse financiare care sa fie folosite in acest sens. Una dintre solutiile de finantare a proiectelor conducerii executive in ceea ce priveste modernizarea imobilului, o reprezinta colectarea de fonduri din redirectionarea a 2% din impozitul pe venit ale membrilor asociatiei, rude sau prieteni ai acestora care realizeaza venituri de natura salariala, in conformitate cu prevederile art.45, alin.4 din Legea nr.571/2003 privind Codul Fiscal.
Astfel, orice persoana fizica care realizeaza venituri din salarii si asimilate acestora, pot solicita directionarea acestei sume catre o singura entitate nonprofit (asociatie de proprietari) prin completarea FORMULARULUI 230 si depunerea acestuia la organul fiscal in raza caruia isi are domiciliul.
In situatia in care doriti sa directionati aceasta suma catre Asociatia de proprietari bloc D2, va punem la dispozitie formularul precompletat cu datele asociatiei, la sediul administratiei, in vederea completarii cu datele dumneavoastra, precum si pe site-ul asociatiei, in sectiunea FORMULARE UTILE
Pentru a va scuti de drumul la organul fiscal competent, in vederea depunerii acestuia, va recomandam sa depuneti formularul la sediul administratiei, urmand ca la termenul limita de depunere, o persoana din cadrul conducerii executive a asociatiei sa se ocupe cu depunerea acestora.(urmeaza sa fie postat si formularul precompletat cu datele asociatiei)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu